Specialist za HR administracijo in poročanje (m/ž)

PRO PLUS d.o.o.

  • Datum objave: | 23. 4. 2024
  • Prijave do: | 12. 5. 2024 Še 9 dni
  • Kraj dela | Ljubljana

Opis delovnega mesta

  • Skrb za pravilno in dobro organizacijo kadrovskih evidenc podjetja, v skladu z zahtevami delovnopravne zakonodaje, internih pravilnikov ter dogovorjenih kadrovskih procesov v podjetju.
  • Priprava standardiziranih pogodb in drugih dokumentov za delavce ter upravljanje kadrovskega informacijskega sistema (HRIS), skrb za vsakodnevne poslovne administrativne naloge v HR oddelku.
  • Nudenje podpore zaposlenim v primerih vprašanj, povezanih z delovnim razmerjem ali delom.
  • Izvajanje administrativnih nalog s področja varstva pri delu in varstva pred požarom (napotitev delavcev na zdravniške preglede, napotitev delavcev na obvezna ali dodatna usposabljanja, vodenje evidenc, priprava poročil in zapisnikov itd.).
  • Priprava obdobnih ali ad-hoc poročil za HR reporting in analiziranje kadrovskih podatkov.
  • Proaktivno sodelovanje pri procesih digitalizacije HR procesov in avtomatizacije HR poročanja.
  • Sodelovanje pri procesih rekrutacij in zaposlovanja (organizacija razgovorov, testiranj, pošiljanje vabil in zavrnitev, priprava analiz in poročil glede rekrutacij itd.).
  • Skrb za onboarding za novo zaposlene ter upravljanje postopka offboardinga za odhajajoče zaposlene, vključno s povezanimi administrativnimi nalogami.
  • Sodelovanje in podpora pri drugih HR projektih ali procesih v HR oddelku (pomoč pri usklajevanju notranjega in zunanjega izobraževanja, pomoč pri administraciji programov ugodnosti za zaposlene, programih raznolikosti in vključevanja ipd.).

Pričakujemo

  • Zaključena izobrazba 6. stopnje oziroma nižja, v kolikor ima kandidat/-ka ustrezne delovne izkušnje.
  • Zaželene izkušnje s področja dela v HR/kadrovski administraciji (min. 1–3 leta) ter poznavanje HR procesov in postopkov ter vloge kadrovske administracije in poročanja za HR funkcijo.
  • Poznavanje predpisov delovno-pravne zakonodaje v obsegu, potrebnem za učinkovito in pravilno upravljanje kadrovskih procesov in administracije.
  • Poznavanje enega od HR informacijskih sistemov (HRIS).
  • Izražena digitalna pismenost in proaktivnost pri iskanju izboljšav v procesih HR administracije.
  • Natančnost, zanesljivost.
  • Izražene analitične sposobnosti.
  • Odlične komunikacijske spretnosti in sodelovalnost.
  • Zmožnost dela v dinamičnem okolju in sposobnost obvladovanja več nalog hkrati.

Ponujamo

  • Ponujamo zaposlitev za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim delom.
  • Delo v urejenem, dinamičnem in stimulativnem delovnem okolju.
  • Možnost hibridnega dela.
  • Ugodnosti za zaposlene podjetja Pro Plus d.o.o. (skrb za dobro počutje – športne dejavnosti, sadje v pisarni, masaža na delovnem mestu, interna druženja, Voyo dostop ...).
Delovno mesto

Prijava na delovno mesto

Zainteresirane kandidate vabimo, da izpolnite prijavnico. Prijavnici priložite svoj življenjepis z motivacijskim pismom. Vse prijave bomo obravnavali zaupno.

ROK PRIJAVE: 12. 5. 2024

PRO PLUS d.o.o.

PRO PLUS je vodilna multimedijska hiša na televizijskem in internetnem področju v Sloveniji. Poleg televizijskih programov (POP TV, KANAL A, BRIO, OTO, KINO, ASTRA) ustvarjamo tudi najbolj obiskano spletno stran v Sloveniji, 24ur.com, številne tematske spletne strani in prvi slovenski naročniški video na zahtevo, VOYO.

Razpisujemo delovno mesto: SPECIALIST ZA HR ADMINISTRACIJO IN POROČANJE (M/Ž)

Želite biti na tekočem o prostih delovnih mestih, na svoj e-naslov?
Brezplačni E-informator vam to omogoča.