Opis delovnega mesta
- izvajanje nabavnih aktivnosti (priprava naročil, dogovor o komercialnih pogojih)
- planiranje nabave
- pregled, usklajevanje in skrb za zalogo blaga v skladišču
- pomoč pri usklajevanju prodajnih cen
- skrb za pravočasno obdelavo internih dokumentov in knjiženje nabavnih dokumentov v sistemu SAP
- načrtovanje, priprava in izdaja povpraševanj
- reševanje reklamacij in njihova evidenca
Delovni čas
polni delovni čas
Pričakujemo
- 2-letna delovna praksa na področju nabave
- obvladovanje osnovnih računalniških programov (Outlook, Excel, Word...)
- višjo raven pisnega in ustnega izražanja v angleškem jeziku (stopnja B2)
- natančnost in zanesljivost
- zaželeno znanje nemškega jezika
- zaželeno poznavanje sistema SAP
- zaželen izpit B kategorije
Zahtevana izobrazba
V.
Ponujamo
- zanimivo delo v uspešnem podjetju
- delovno razmerje za določen čas 6 mesecev, z možnostjo kasnejše zaposlitve za nedoločen čas
- delo v prijaznem in urejenem okolju.
- redno plačilo
- usposabljanje in uvajanje po programu za nove zaposlene
- prijazen delovnik in sicer od ponedeljka do četrtka od 7:30 do16:00 ter ob petkih od 7:30 do 13:30.
Schachermayer d.o.o., Trzin
Schachermayer d.o.o., Trzin (https://www.schachermayer.si/), je uspešno, hitro rastoče, veletrgovsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo okovja za pohištvo, delov za proizvodnjo stavbnega pohištva ter delov za zaključna dela v gradbeništvu in kovinsko industrijo. Smo del avstrijskega družinskega podjetja Schachermayer GmbH, ki uspešno deluje že več kot 180 let.
V svoj kolektiv vabimo komercialnega referenta nabave (m/ž), ki bo dopolnil našo ekipo, vanjo prinesel svež veter in s tem pripomogel, da bo podjetje tudi v prihodnje eno izmed najboljših na svojem področju.